wtorek, 18 lutego 2014

Muffiny to co kocham

Każda dziewczyna lubi zjeść coś słodkiego. Moim pomysłem na umilenie dania są muffiny . Szybka robota i uczta jak w niebie ..



Składniki:
125g rozpuszczonego mała (ok.pół kostki)
1 szklanka mleka
1 jajko
2 szklanki maki pszennej,
3/4 szklanki cukru +cukier waniliowy
2 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia
ewentualnie  czekolada bakalie lub inne
Sposób przygotowania :
Rozpuścić masło dodać mleko i roztrzepane jajko
Następnie dodać mąkę oba cukry proszek do pieczenia i wymieszać wszystko dokładnie
Powstałym ciastem napełnić foremki muffin.
Piec ok. 20 min. w piekarniku rozgrzanym do 200 C.

20 komentarze:

  1. Ja też uwielbiam muffiny, zwłaszcza czekoladowe. Mam do nich ogromną słabość :)
    Pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne zdjęcie! pięknie je ujęłaś, dlaczego ja tak nie umiem? :(
    Każda słodycz jest doobra, a ta domowa NAJLEPSZA! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam muffiny :)
    również obserwuję, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam muffiny, no kto ich nie kocha<3 Ale niestety nie mam ostatnio kompletnie czasu, więc chyba będę musiała się obejść smakiem:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Także uwielbiam muffiny i różne kombinacje ich dekoracji :D Ostatnio na święta bożonarodzeniowe razem z siostrą stworzyłyśmy z nich reniferki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. DZIEKUJE ZA WIZYTE ,ROWNIEZ OBSERWUJE NA GFC ;MOGE LICZYC NA JAKIS KLIK W DRESSALE WISHLIST Z TWOJEJ STRONY BARDZO BYM PROSILA :*
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/03/na-impreze-w-sukience-z-dressale.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez lubię muffiny :) Piękne zdjęcie :) Również obserwuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. pysznie wyglądają:) ciekawy blog, obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow delicious!!! I like your blog! would you like to follow each other? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  10. nie tylko my kobietki lubimy słodycze :) lubię muffinki ze względu na smak i ten wygląd <3
    zapraszam Cię do siebie, jeśli Ci się spoboa u mnie z miłą chęcią się odwdzięczę obserwacją :)
    słodkiego weekendu!
    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  11. ja sie odchudzam a tu prosze, co 2 blog o słodkościach XD

    iluminatuverum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mniam, mam już pomysł na weekend!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmmm, już sam widok cieszy oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ochotę rzucić się już na to zdjęcie;) Muszę koniecznie wypróbować przepis. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda baaardzo apetycznie ! Koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

© SIMPLY ABOUT ME, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena